نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی تهران ۳ > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران ۳ > شروع کلاس ها – نام کاربری و رمز عبور – سامانه آموزش مجازی
۶۲۵ بازدید

شروع کلاس ها – نام کاربری و رمز عبور – سامانه آموزش مجازی

شروع کلاس ها – نام کاربری و رمز عبور – سامانه آموزش مجازی

اخطار: لطفاَ قبل از مطالعه اطلاعیه ذیل از پرداخت شهریه و نهایی کردن تمامی انتخاب واحد های خود مطابق با اطلاعیه های قبلی اطمینان حاصل نمایید.بدیهی است در صورت عدم پرداخت انتخاب واحدها حذف خواهد شد و مسئولیت آن بر عهده شخص دانشجو می باشد.(باید در کنار تمامی دروس تیک سبز وجود داشته باشد)

 

معرفی کار با سامانه آموزش مجازی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی تهران سه

  • دانشجویان گرامی به اطلاع می رساند کلاس ها در سامانه آموزش مجازی  برگزار میشود، لذا خواهشمند است موارد ذیل را با ذقت مطالعه نمایید:
  • سامانه آموزش مجازی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی تهران سه کاملاً تحت وب بوده و به هیچ گونه نرم افزاری خاصی جز مرورگر کروم(chrom) نیاز ندارد.
  • کلاس ها طی روز های هفته به ترتیب اولویت روز (شنبه الی پنجشنبه) در هفته جاری در سامانه آموزش مجازی  اضافه خواهند شد.
  • در صورت بروز مشکل به شماره های دانشگاه ۰۲۱۶۵۴۳۶۸۱۹ -۰۲۱۶۵۴۳۶۸۲۰ داخلی ۱۰۵ تماس بگیرید.
  • دانشگاه هیچ گونه تعهدی مبنی بر در اختیار گذاشتن فایل ضبط شده کلاس ها ندارد و دانشجو موظف به حضور در کلاس ها می باشد. در صورت نیاز خود دانشجو میتواند از نرم افزارهای موجود جهت ضبط کلاس های خود استفاده نماید.
  • نحوه ورود به سامانه:
  1. نام کاربری : کدملی (ده رقمی)‌
  2. رمز عبور: کدملی (ده رقمی)‌

نکته۱: دانشجو موظف می باشد برنامه هفتگی سامانه آموزشی دانشگاه هم آوا را با سامانه آموزش مجازی تطبیق داده و در صورت هرگونه عدم تطبیق به همکاران امور کلاس ها اطلاع دهد. در صورت عدم اطلاع عواقب آن بر عهده شخص دانشجو می باشد.

نکته۲: دانشجویانی که رشته آن ها عدم حد نصاب می باشد باید منتظر اطلاعیه های بعدی دانشگاه باشند.

 

⚠️⚠️اخطار / خیلی مهم/ اخطار
۱- حضور دانشجو در تمام جلسات مربوط به هر درس اعم از نظری و عملی الزامی است و اگر دانشجو در درسی بیش از ۳ جلسه غیبت داشته باشد از ۱۶ هفته آموزشی، غیر موجه بوده و نمره آن در کارنامه صفر منظور می شود.
۲- چنانچه دانشجویی درس یا دروسی را در حذف و اضافه اخذ نماید حق غیبت کلاسی در آن درس را ندارد.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا