نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی تهران ۳ > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران ۳ > اخبار آموزشی > ثبت‌نام عدم حدنصاب پذیرفته‌شدگان مرحله «تکمیل ظرفیت» دوره‌های کاردانی و کارشناسی (ناپیوسته) بهمن ۹۹
۱۵۸ بازدید

با سلام و احترام

به اطلاع کلیه واحدهای استانی، موسسات، مراکز آموزش علمی کاربردی و پذیرفته‌شدگان می‌رساند به منظور تعیین تکلیف پذیرفته‌شدگان کدرشته‌محل‌های عدم حدنصاب، مراکز آموزشی می‌بایست از تاریخ ۹۹/۱۱/۲۸ الی ۹۹/۱۱/۲۹ نسبت به تعیین وضعیت تشکیل یا عدم تشکیل کلاس در سامانه اقدام نمایند. بدیهی است در صورت «عدم تشکیل کلاس» مراکز آموزشی موظفند جهت ثبت درخواست پذیرش دانشجویان در سامانه جامع آموزشی در رشته جدید، مرکز جدید و یا در رشته و مرکز جدید، در بازه زمانی۹۹/۱۱/۳۰ الی ۹۹/۱۲/۰۴ به ایشان اطلاع‌رسانی نمایند. چنانچه مراکز آموزشی قبل از تاریخ ۹۹/۱۱/۲۸ اقدام به تعیین وضعیت کلاس نموده‌اند می‌بایست مجدداً وضعیت تشکیل کلاس خود را اعلام نمایند.

لازم به ذکر است پس از ثبت درخواست توسط دانشجو مراکز آموزشی مقصد نیز در همین بازه زمانی می‌بایست نسبت به درخواست‌های ثبت شده بررسی‌های لازم را انجام داده و نظر خود را در سامانه ثبت نمایند. پس از تایید درخواست دانشجو توسط مرکز آموزشی مقصد، ثبت‌نام، انتخاب واحد و ثبت مغایرت ایشان می‌بایست در بازه زمانی مذکور (۹۹/۱۱/۳۰ الی ۹۹/۱۲/۰۴) توسط همان مرکز انجام گیرد.

با توجه به جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در کشور و لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در اماکن عمومی، تاکید می‌گردد انجام امور مرتبط با دانشجویان در حد امکان به صورت غیرحضوری صورت پذیرد.

دفتر سنجش و آزمون

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا