نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی تهران ۳ > رشته های تحصیلی > مقطع کارشناسی > کارشناسی حرفه‌ای مدیریت کسب و کار اینترنتی
۱۲۳۷ بازدید

معرفی کارشناسی حرفه‌ای رشته مدیریت کسب و کار اینترنتی

 

امروزه کسب و کار و داد وستد در بازار به شدت تحت تأثیر اینترنت و وب طراحی و عملیاتی شده است. اگرچه در کشور ما این مهم با تآخیر آغاز شده ولی به خوبی قابل مشاهده است که بخش بالایی از دادوستد چه در سطح داخلی و چه در عرصه بین المللی اینترنتی انجام می یابد و بخش زیادی از بازار ایران تحت تاثیر روش های جدید با کاربرانی جدید شکل گرفته است.در این راستا دوره کارشناسی حرفه‌ای مدیریت کسب و کار اینترنتی برای تربیت و تامین کارشناسان این حوزه کاری تدوین و معرفی شد. این دوره شامل مجموعه ای از قابلیت ها است که دست یافتن به آنها نیاز به گذراندن دروس نظری و عملی است که فرد را برای شناسایی نیازهای مشتریان از طریق راه اندازی سیستم ها ی مجازی، تأمین و راه اندازی بازارهای اینترنتی، تأمین و ارائه اطلاعات مورد نیاز بازارهای اینترنتی، بازاریابی، ارائه خدمات فروش و معرفی محصولات در شبکه های اجتماعی و مدیریت واحد ها و بازار های اینترنتی آماده می کند.

 

 

قابلیت‌ها و توانمندی های حرفه‌ای فارغ‌التحصیلان

  • مدیریت در واحدها و بازارهای اینترنتی
  • شناخت و بکارگیری مفاد و قوانین و مقررات مربوط به کسب و کار
  • تأمین اطلاعات و راه اندازی بازارهای اینترنتی
  • تأمین و ارائه اطلاعات مورد نیاز در بازار های اینترنتی
  • شناسایی نیازهای مشتریان از طریق راه اندازی سیستم های مجازی
  • انجام خرید و فروش اینترنتی در سازمان های دولتی و غیر دولتی
  • برنامه ریزی و انجام کارهای فردی و گروهی الکترونیکی در حوزه بازار
  • بازاریابی، ارائه خدمات فروش و معرفی محصولات در شبکه های اجتماعی

 

مشاغل قابل احراز فارغ‌التحصیلان

  • مشاغل بازرگانی
  • بازاریابی کسب وکار اینترنتی
  • مدیر برنامه ریزی و منابع انسانی بازار کسب وکار اینترنتی
  • مدیر خرید و فروش سازمان ها
  • مدیر تأمین اطلاعات و ارتباطات بازارهای الکترونیکی

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا