نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی تهران ۳ > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران ۳ > اخبار فرهنگی > ثبت نام بخش شطرنج «ویژه دانشجویان» – مسابقات قهرمانی دانشجویان کشور
۷۹۳ بازدید

با آرزوی سلامت و شادکامی برای جامعه ورزش دانشجویی به اطلاع می رساند اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در نظر دارد مسابقه قهرمانی شطرنج آنلاین ویژه دانشجویان کشور(دانشجویان دانشگاه های زیرمجموعه وزارت علوم(دانشگاه های دولتی، پیام نور، علمی کاربردی، فنی حرفه ای، فرهنگیان و غیر انتفاعی) را در دو بخش دختران و پسران به میزبانی دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار نماید.

آیین نامه:

۱- مسابقه هر دو بخش دختران و پسران در سایت lichess.org (هر دانشجوی باید ابتدا در سایت lichess.org نیز ثبت نام و کد این سامانه را در اختیار داشته باشد) و به روش سوئیسی بر اساس قوانین فدراسیون بین المللی (فیده) برگزار و اصلاحات مورد نیاز طبق قوانین، در هر مرحله قابل انجام خواهد بود. تبصره- در صورت صلاحدید، مسابقه در سایت دیگری قابل برگزاری است که در اطلاعیه های بعدی اعلام خواهد شد.

۲- کلیه شرکت کنندگان در دو جدول دختران و پسران بصورت جداگانه با هم به رقابت خواهند پرداخت. به محض ثبت نام، برای شرکت کنندگان، گروهی در پیام رسان واتس اپ تشکیل و اطلاع رسانی اخبار مسابقه، از این طریق انجام خواهد شد.

۳- دانشگاه ها، مجاز به معرفی هر تعداد بازیکن برای شرکت در این مسابقه می باشند(دانشجویان باید شخصا اقدام به ثبت نام در این سامانه نمایند).

۴- مسابقه به صورت ۲ مرحله ای برگزار خواهد شد: – مرحله مقدماتی: با حضور تمامی شرکت کنندگان دختر و پسر(در جداول جداگانه) در روز پنجشنبه ۱۱ دی ساعت ۱۵ – مرحله نهایی: با حضور ۱۲ نفر برتر مرحله مقدماتی(بصورت جداگانه) در روز جمعه ۱۲ دی ساعت ۱۵

۵- مسابقات هر مرحله در تعداد دور مشخص(متناسب با تعداد شرکت کنندگان) به روش سوئیسی و با زمان ثابت ۳ دقیقه (بدون افزایش زمان) برای هر بازیکن، برگزار می شود و بین هر دور از بازی ها ۱ دقیقه استراحت وجود دارد. تبصره: در صورت نیاز، مسابقه با زمان دیگری قابل برگزاری است که متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

۶- مسابقه به صورت رسمی (ریتد اینترنتی) برگزار می گردد و بر روی ریتینگ اکانت کاربری بازیکن تاثیرگذار است.

۷- رده بندی بر اساس مجموع امتیازات کسب شده است. چنانچه ۲ یا چند بازیکن مجموع امتیازات یکسانی کسب کنند از روش سون بورن برگر برای گره گشائی استفاده خواهد شد.

۸- پس از اتمام مسابقات، تمام بازی های بازیکنان، توسط تیم داوری بررسی خواهد شد و در صورتی که مشخص شود بازیکنی حتی در یک بازی از انجین های شطرنجی استفاده کرده باشد(یا اکانت خود را در اختیار دیگری قرار داده باشد و یا سایر موارد تقلب) از جدول رده بندی حذف و به اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم و دانشگاه مبداء گزارش خواهد شد. همچنین تیم داوری مجاز به اعمال روش های مختلف راستی آزمایی قبل، هنگام و بعد از مسابقه می باشد و بازیکنان مکلف به همکاری در کلیه مراحل راستی آزمایی در زمان و مکان تعیین شده توسط تیم برگزاری می باشند. بنابراین جهت بررسی بازی ها، تیم داوری پس از انجام مسابقه، مجاز به دعوت از برخی بازیکنان برای حضور در دانشگاه و یا هیئت شطرنج شهرستان و شرکت در جلسه راستی آزمایی و انجام ۴ دست بازی آزمایشی با نماینده انجمن شطرنج می باشند تا عملکرد ایشان در مسابقه تایید شود. همچنین تمامی بازیکنان در صورت نیاز مکلف به نصب دوربین و سایر نرم افزارهای کنترل و نظارت مورد نظر تیم داوری در دورهای اعلام شده خواهند بود. نحوه نصب نرم افزارهای مورد نیاز در گروه واتس اپ، اعلام خواهد شد. بویژه تمامی بازی های مرحله نهایی زیر دوربین برگزار خواهد شد. نظر تیم داوری در موارد تقلب، قطعی و غیر قابل اعتراض است.

۹- به ۳ نفر برتر هر بخش(دختران و پسران)، احکام قهرمانی اهداء خواهد شد. ۱۰- جهت ثبت نام به آدرسwww.setav.ir منوی رویدادها، بخش مسابقات قهرمانی اقدام نمایید، همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر پایگاه اطلاع رسانی اداره کل تربیت بدنی به آدرس: http://uso.saorg.ir/ و کانال اطلاع رسانی آکادمی شطرنج: @chessuniversity برای اطلاع رسانی رویدادهای این مسابقه در نظر گرفته شده است.

انجمن شطرنج دختران و پسران

اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

 

جهت ثبت‌نام/خرید لطفا از طریق اپلیکیشن اندروید یا پنل کاربری وب (برای کاربران iOS) استفاده کنید.

دانلود اپلیکیشن اندروید ورود به پنل کاربری‌

  1. mohammadmehdikheyrabadi گفت:

    سلام خسته نه باشید
    من میخواهم در مسابقات گروهی شرکت کنم

  2. mohammadmehdikheyrabadi گفت:

    سلام خسته نه باشید
    من میخواهم در مسابقات شطرنج شرکت کنم و
    کی بیاییم برای مسابقات

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا